Port Nyembang Baru

Wednesday, March 4, 2009

Yahoo Dapat Lesen Casting....

Photobucket
Lesen Casting Pertama Aku....Wakakakakaka

Photobucket
Close Up Subjek Lesen Aku

Photobucket
Ha, yang ni atas permintaan tuan punya gambo. Aku tak tau apa apa.
Wakakakakakakakaka

Assalamualaikum semua penghuni dan juga pelancong dalam banglo PB ni. Dengan bangganya aku mempersembahkan bukti kukuh untuk lesen pertama aku dapat petang tadi. Aku peronah dapat ruan ni guna spinner dulu tapi kata tuan banglo aka tok batin, xde bukti x leh percaya. So aku dengan rasa geram sebab lesen x diiktiraf, terus set time ngan tok batin untuk join dia pi casting.

Pengiktirafan aku bermula jam 9.00 pagi ikut janji ngan tok batin tapi terkena hancen sebab dia sampai kul 10.00 pagi. Dia datang bersama crew crew yg agak hebat dalam bab casting mengasting ni. Dah sampai kat port janji kul 10.00, dia ajak plak pi minum dulu. Ish Ish Ish....makin hancen aku. kikikikiki. Elok je jam aku pukul 11.00, terus kami bergegas ke port TUT berhampiran kawasan TUT dalam negeri Perak. Elok je sampai...semua buka eqiupment masing masing. Malu je aku nak kuarkan set aku sbb set morah pehtu bukan set casting plak tu. Dalam malu sipu aku kuarkan jugak set morah aku. Lepas tu, giliran kotak gewang plak kuar...ish ish ish, makin segan aku dibuatnye sbb dlm kotak tu...ada gewang je. Dalam kotak aku plak, ada macam macam benda.

Dan bermula lah casting mengasting kami.......aku cuba punya cuba punya cuba....x kena kena jugak. Semua pun sama gak x kena. Hehehehe... Lepas tu rehat isap rokok sebatang. Abih rokok sambung balik dengan gewang masing masing udah bertukor jenisnye, yang mana aku pun x tau apa nama nye. Gasak la......

Aku pun nekad nak tunjuk la yang aku ni macam pandai la konon nye, aku pun sama gak tukar gewang. Padahal gewang aku ada 3 je..kui.kui..kui... Lepas tukar gewang....kecepeh, udah gewang aku disambor ruan. Alhamdulillah dapat lesen rasmi. Nasib baik le deme ni sentiasa ingat.....AMIK GAMBO kata shahril..... Maka dapatlah bukti kukuh untuk lesen casting aku. Walaupun aku agak rasa x pueh hati la sbb x dpt PB. Janji lesen dan aku akan make sure lepas ni aku dapat gak lesen untuk PB lak.....

So....tima kasih la pada kengkawan yang sudi melayan aku dan mengajor aku teknik teknik casting. Maaf la jugak pada kengkawan yang aku lupa nak tanya nama tu..... yang aku kenal, tok batin ngan shahril....lagi 3 org aku rasa macam kenal tapi x sure btol ke idak orgnye...

Sekian saja kisah mereng aku arini.....so jumpa lagi next trip plak. Dan gambo yang last tu aku boh atas permintaan tuan punya gambo. Aku rasa poy kot nama nye....btol ke wei???? Wkakakakaka

1 comments:

313 said...

hehehhee adaaa jugak nnt lesen PB.tungguuu

Post a Comment

Galeri Tuan Banglo AtiQul

Ruang Iklan

Photobucket