Port Nyembang Baru

Friday, March 6, 2009

ANTARA ALPHAS & Scorpion MG.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Antare due reel ni korang rase yg mane paling cun melecun? Tanye sharil mesti die jawab alphas sbb die kan pakai alphas. Scorpion MG ni aku x puas hati betul xde sape yg pakai(x dpt nk test).

Aku dah simpan cite-cite nk rembat Scorpion tu nnt.bile la wang nk cukup ni hehehehe. Range rege antare due reel ni lebih kurang jer.tang berat pulak,alphas cume berat 0.2auns je dr scorpion hehe.

Yang buat aku beminat sangat dgn scorpion ni tang sistem brake die.Die x pakai magnetic.Die pakai centrifugal brake tp dah diupgrade punye la.Sistem pelik SVS 4x4.CB tp nk adjust mcm adjust reel yg pakai magnetic brake.Kirenye mcm memudahkan keje kite la nk ngejasnye.

Ape aku mepek ni pandai2la korg pahamkan.aku dah kemaruk sgt dgn reel tuh.Tp x pasal2 alphas pun aku libatkan same huahuahua(shahril mesti beron)

3 comments:

ProdigyRabbitry said...

Alphas best.. tambah2 R-Edition~ hahaha..

Authorized Writer said...

aku rasa seahawk bass 103 gak best. Nama pun dah melambangkan Peacock Bass.....kikiki...

wanpb said...

hahaha..betul tu yus..
susah2 ko beli je dua2...

Post a Comment

Galeri Tuan Banglo AtiQul

Ruang Iklan

Photobucket