Port Nyembang Baru

Monday, March 30, 2009

Asyik asyik aku je..

ha..kali ni gambo aku lagi..
samalam(29/8/2009) aku g port tuuuuuuuuuuuuuuuuttttttttt...
bedua je ngan kawan aku si ayoi tu..
sampai kat port dah ade 2 van cina pun baru samapi gak..
sembang punya sembang diorang datang dari KL,gerak kul 3 pagi katenye..
pastu,aku malas dah nak cite panjang2..lagipun bukan yus nak bace pun hehehe..
kita tgk gambar je la ye..

spoon ini tidak menghampakan aku setakat ini..
Photobucket

Photobucket

yang ni aku dapat guna combat pencil Jr..
Photobucket

yang ni plak dapat pakai Saurus Gao Pencil..
Photobucket

Photobucket

Photobucket

2 comments:

Authorized Writer said...

cilapet.....asyik aku je kene.
tunggu la aku dah power nanti....
penuh post aku je ari ari

wanpb said...

kehkehkeh..

Post a Comment

Galeri Tuan Banglo AtiQul

Ruang Iklan

Photobucket